Tervdokumentáció elkészítése
Mielőtt a tervezési munkát elkezdjük, 1000 EUR értékű tervezési előlegszámlát állítunk ki. Ennek kiegyenlítése után kezdjük el az automatizálási rendszer tervezését. Amennyiben az elkészült terv kivitelezésére mégsem kerül sor, az 1000 EUR ellenértékeként a tervdokumentációt az ügyfél rendelkezésére bocsátjuk.
A tervezési munkához az ügyféltől az alábbi adatokat kérjük el:
■ mérethelyes alaprajz az épület(ek)ről
■ minden, az automatizálási rendszerrel összekapcsolt elektromos eszköz típusa
■ az érintett szakágak kivitelezőinek kapcsolati adatai (gépészet, riasztórendszer,
redőnyös / ablakos, garázskapus, kertész, vizes, stb.)
Előfordulhat, hogy bizonyos integrálni kívánt eszközök technikai okok miatt nem kapcsolhatók az automatizálási rendszerhez. Erről az ügyfelet értesítjük és hasonló, kompatibilis eszköz beszerzésére teszünk javaslatot.
A tervezés első lépéseként az ügyféllel minden egyes fogyasztó, kapcsoló és egyéb szenzor darabszámát, feladatát és helyét külön-külön leegyeztetjük. Ezt követően megtervezzük a vezérlést.
Alapanyag rendelés
A tervek elkészültével elküldjük a tételes árajánlatot, mely az anyag és munkadíjakat kategóriákra csoportosítottan tartalmazza. Miután az ügyfél az ajánlatot elfogadja, kiállítjuk az anyag előlegszámlát. Az anyag számla kiegyenlítése után megrendeljük az anyagokat és a várható beérkezésük idejéről informáljuk az ügyfelet.
Automatizálási eszközök beszerelése és tesztje
Az anyagok beérkezésekor ismételten jelentkezünk. Kiállítjuk a munkadíj összegének 50%-áról szóló előlegszámlát. Az 50% munkadíj számla kiegyenlítése után kivitelezési időpontot egyeztetünk, majd a megállapodott időpontban beépítjük, konfiguráljuk és teszteljük az automatizálási rendszert.
Ezt követően kiállítjuk a hátralevő 50% munkadíj számláját.